Deel 5: Warwick - Reisverslag uit Warwick, Australië van Elisa Burger - WaarBenJij.nu Deel 5: Warwick - Reisverslag uit Warwick, Australië van Elisa Burger - WaarBenJij.nu

Deel 5: Warwick

Blijf op de hoogte en volg Elisa

06 April 2016 | Australië, Warwick

Alwéér bijna een maand voorbij! Eigenlijk had ik alweer thuis geweest, jakkie, haha!
Ik ben 3,5 week in Warwick geweest. Het is voorbij gevlogen. We hebben weer van alles gedaan. Met name de paarden gereden, polocross gekeken, bezoekjes gebracht, opgepassen en allerlei andere dagelijkse dingen. Het laatste weekend ben ik wezen kamperen. Samen met Kelsey, Josh, Scott en Luke heb ik een fantastisch weekend gehad. Het was een weekend met alle Australische ervaringen in één:
- slapen in een swag: typisch Australisch, een soort van hele dikke leren slaapzak. Met je snufferd onder de sterren dus, wat wil een mens nog meer?!
- 4 wheel driving: en dan bedoel ik 4 wheel driving. Heel heel veel stenen en stijle heuvels, dik avontuur. Josh en Scott besloten het nog iets avontuurlijker te maken door even een hele stijle berg te proberen, uiteindelijk duurde het twee uur om weer boven te komen. Redelijk spectaculair om te zien trouwens. Zelfs de beste auto in ons peloton had enorm veel moeite om boven te komen, al trok die wel de andere auto. "This is what we do for fun!", al was het na twee uur niet zoveel 'fun' meer haha.
- koken op het kampvuur: en nu denk je vast, hoe bijzonder kan dat zijn? Nou echt, je eten maken op vuur is echt anders, gewoon leuker én goddelijk! Daarnaast was het vuur ook echt nodig voor de warmte (yup, het wordt hier inmiddels best koud savonds) en de muggen.
- schieten!!! Super Australisch! Foto's op fb. Was gewoon een toffe ervaring.

Kortom, I loved it. Het was wat mij betreft veel te kort!

Inmiddels is het woensdag 6 april (jarig! whoehoe!). Een ontzettend leuke verjaardag, want ik ben de hele dag weer onderweg terug naar Melbourne. Weer eens wat anders, haha. Afgelopen maandag had Trish een barbecue georganiseerd voor mijn verjaardag, dus het is wel gevierd. Alle familie en vrienden die ik inmiddels heb leren kennen kwamen langs. Erg gezellige avond gehad.
Dit alles heeft Warwick als een tweede thuis gemaakt, het voelt er enorm welkom en een deel van de familie en vrienden. Daarnaast is Warwick zelf een country town, en ik vind het heerlijk. Grote pick-ups, jeans-boots-hads, de hele dag "how're ya going" (plus vele andere vreemde begroetingen) en in het midden van prachtige uitzichten. Bij iedere boerderij met veel land en een prachtig uitzicht denk ik aan m'n memmie. Ik denk dat mem hier graag zou willen wonen (oh, ik heb al bedacht dat we een tripje naar Australië gaan doen samen. Dat je het even weet ;) We zijn meer dan welkom in Warwick haha). Anyway, ik wilde echt niet weg, maar tja! Gelukkig kan ik altijd terug. Uiteindelijk is de wereld maar klein dus ooit zal ik ze weer zien! Daarnaast staat het volgende avontuur te wachten, wat ook super leuk gaat worden! De aankomende dagen gaan we de Great Ocean Road doen en dan volgende week naar NZ!

See you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6413

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 26 Maart 2016

Down Under!

16 September 2013 - 09 December 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: