Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Elisa Burger - WaarBenJij.nu Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Elisa Burger - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Elisa

27 September 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag weer wat foto's op Facebook geplaatst! Echter heb ik de foto's waar Marrit op staat en andersom haha, dus check ook haar foto's als je dat leuk vindt ;)

Deze week van alles gedaan. Ik schrijf gelukkig alles op, want ik merk nu al dat ik niet meer weet wat we wanneer gedaan hebben. Geloof dat de 'beer pong' avond het meest hilarisch was. We deden het spel op een tafel die naast het zwembad staat. Nadat ik verloren had ging het zo: 'aaaahhh shiiet, I lost again!' + een stap achter uit: plons. Kopje onder... Iedereen lag in een scheur, ik natuurlijk ook. Het enige min puntje was dat ik voor het eerst mijn telefoon een keer wél in m'n jaszak had en dus ook met mij kopje onder als gegaan. Dus, die doet het niet meer. Shit happens ;)

Verder hebben we verschillende tours gedaan. Eerst de Township tour, wat zeer indrukwekkend was. De echte krottenwijken en mensen die er wonen ontmoet, zelfs in één van de hutjes een lokaal biertje gedronken. Het is zoals je denkt dat het is, best schokkend eigenlijk.
Die avond zijn we naar Mama Africa geweest waar iedere avond live muziek wordt gemaakt door Afrikaanse mensen. Zo super vet! Echt een fantastische avond. Ook hier zijn foto's van, want ik heb zelfs even mee getrommeld, maar deze foto's komen later want die heeft iemand anders gemaakt :)

De manager, Andrew, komt uit Kaapstad dus weet alle mooie plekjes te vinden. Hij nam ons de volgende dag mee naar signal hill, naar een mooi plekje waar niemand eigenlijk komt. Heerlijk in de zon gezeten en genoten van het uitzicht (check de foto's).
Verder hebben we woensdag een wijn tour gedaan. Super mooie omgeving daar en uiteraard veel lekkere wijnen gehad :D
Donderdag hebben we de kaap de goede hoop tour gedaan. Weer een erg mooie dag met veel prachtige omgevingen en dieren! Jaaaaa! Apen, struisvogels en een bontebok. Oja, woensdag avond heb ik de struisvogel ook gezien, maar dan op m'n bord. Sorry voor de vegetarische mensen, maar het is echt erg lekker haha. Net als de krokodil, die er naast lag haha.

Na de kaap de goede hoop tour waren Marrit en ik eigenlijk best wel uitgeput, dus besloten nog een extra nachtje in het hostel te verblijven. Morgen ochtend vertrekken we naar Hermanus, de eerste stop met de Bazbus.

Well, dat was het wel zo'n beetje ;) Till next time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Zuid-Afrika

.

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Zuid Afrika

06 November 2013

Zuid Afrika

29 Oktober 2013

Zuid Afrika

14 Oktober 2013

Zuid Afrika

05 Oktober 2013

Zuid Afrika
Elisa

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6424

Voorgaande reizen:

29 November 2015 - 26 Maart 2016

Down Under!

16 September 2013 - 09 December 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: